Ученые расщепили атом, теперь атом расщепляет нас..

Моя фотография
Кати Литвинская
Просмотреть профиль
Feeds RSS
Feeds RSS

октября 09, 2009

Чому в твоєму будинку немає вікон?

Чому в твоєму будинку немає вікон? Тобто не було. Я пам'ятаю, він стояв навпроти. Ти ще пофарбувала його в самотній колір. Через тиждень, як ти переїхала в нього, мої думки сплутались між собою і почали жити навколо тебе. Я не кохав тебе. Але я твій і зараз. Ти яскравий феномен мого життя.
Через скляні двері я роздивлявся твою вітальню. Бачив як ти посміхалася квітам і розмовляла з телефоном. Пам'ятаю твої враження від нового ліжка і різних снів. Тобі не подобались наркотики і гострий перець. Здається треба зізнатись. Слухай, я підглядав за тобою.
На другому поверсі було маленьке вікно не повністью зафарбоване. Так, я знаю по нього, я там бував ночами. Ти була відверта і легка до себе. Пам'ятаю момент, ще грала пісня старої групи Tool, здається "reflection". Ти кохала себе. Я дуже хотів щоб це були мої руки. Хотів цілувати твої коліна... Вони зачаровували! Зізнаюсь я хотів тебе, ні  я жадав тебе. Торкатись ліній твого тіла, чути твій голос, запах, тепло. Вбити ту людину, з якою ти кохалась...
Стільки часу минуло..Я так і не наважився запитати тебе, чому в твоєму будинку немає вікон? Тобто не було...

7 коммент.:

Зозуля комментирует...

В твоєму будинку немає вікон...
Немає дверей, мене нема.
Вже більше як пів століття
Я підглядаю... Нічого, це не біда...

Слухай, це все лише сни...
Бо стіни обмазані старим роком
Я дуже хотів тебе і весни,
Маленька темрява току...

ZelenaЯ комментирует...

я к сожалению(= к счастью) не знаю украинский

Кати Литвинская комментирует...

жаль, некоторые вещи просто не выразишь по другому, если они приходят на том языке - значит так надо!

ZelenaЯ комментирует...

ды пожалуйста,я не сопративляюсь.дело каждого.

Кати Литвинская комментирует...

))

Mackis комментирует...

Абза там в тему)))
И моментик ты выбрала пикантный))))
Интересно,когда женский пол(не в обиду,и бес феменизма) отображает мужской)))
Как и что етот "мужской пол" вспоминает,и чево он хочет в тот или иной момент.
Можно вместо ниво(мужсково пола)спросить тебя"Чому в твєму будинку немає викон?Тобто не було..."???.

Mackis комментирует...

"Абзац"))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

My Blog List

Часы

Archive